lørdag den 3. december 2011

Mon det er jul?


    Vi havde julemøde på min efterskole i onsdags. Jeg var så heldig at både mine bedste veninder, Fie og Louise kom herop, sammen med min mor og far, mormor og morfar, søster - samt min moster og onkel. Vi sang allesammen og så sang drengene deres "mandesang" og så kom bandet på! Men vi var var ikke helt færdige endnu - vi manglede også lige lucia - selvom det gjorde ondt og mit hår var meget hvidt efterfølgende, så er jeg sikker på vi klarede det ret ok!
    Det var ikke ligefrem fordi det hjælp på min mangel af julestemning, det må jeg jo indrømme, men det var bestemt hyggeligt! Det er som om jeg ikke er klar på at det skal være jul. Kan det ikke ven et halvt år endnu? Det ville være rart. Jeg kan ikke forestille mig en jul, hvis den ikke er som den sidste år ...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar